REGULAMIN SKLEPU
I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Właścicielem sklepu internetowego www.bvelo.pl(dalej „Sklep”) jest firma BVELO Marta Broniarczyk, prowadząca Działalność Gospodarczą z siedzibą w Białymstoku 15-162, ul. Kasprzaka 2A NIP 9662177096 REGON 525185970
2. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową odzieży dziecięcej za pośrednictwem sieci Internet.
II. DANE KONTAKTOWE
Biuro Obsługi Klienta jest czynne w dni robocze w godzinach od 9:00 – 18:00, telefon +48 530 698 698, adres e-mail: kontakt@bvelo.pl
III. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Zamówienie w Sklepie może złożyć osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (dalej „Klient”).
2. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym bvelo.pl stanowi zawarcie prawnie wiążącej umowy Sprzedaży pomiędzy „BVELO Marta Broniarczyk” a Klientem.
3. Zamówienia można składać́ 24 godziny na dobę̨.
4. Realizacja zamówień następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sklepu.
5. Zakupiony towar jest wysyłany do Klienta przez firmę kurierską na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres. Dokument sprzedaży(faktura) jest wysyłana do Klienta drogą elektroniczną na podany przez Klienta w formularzu adres email.
6. Aby złożyć zamówienie Klient winien wskazać:
◦ zamawiany towar oraz ilość,
◦ adres, na jaki ma być dostarczony zakupiony towar oraz numer telefonu kontaktowego,
◦ sposób dostawy,
◦ sposób płatności,
◦ kontakt email.
7. Zamówione towary zostaną wysłane do Klienta w przeciągu maksymalnie 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty Klienta na koncie Sklepu.
8. Koszt dostawy na terenie Polski pokrywa Sklep. Koszt dostawy poza granice Polski zależy od kraju, do którego jest wysyłany towar i wyświetla się podczas składania zamówienia.
9. Sklep, w przypadku co najmniej dwukrotnego nieodebrania zamówienia przez Klienta przesłanego przesyłką kurierską podejmie próbę kontaktu telefonicznego na numer wskazany przez Klienta w celu rozwiązania problemu z doręczeniem przedmiotu zamówienia. W przypadku dalszego braku porozumienia Sklep staje się uprawniony do anulowania zamówienia. W takim przypadku Sklep zwróci wpłaconą przez Klienta należność, pomniejszoną o koszty poniesione przez Sklep w związku z nieskutecznymi dostawami.
10. W celu potwierdzenia złożonego zamówienia Biuro Obsługi Klienta może skontaktować się z Klientem na podany przez Klienta numer telefonu.
11. W przypadku braku towaru w magazynie bądź wyczerpania zapasów danego towaru, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie e-mailem lub telefonicznie przez Biuro Obsługi Klienta Sklepu. W zaistniałej sytuacji Klientowi zostanie zaproponowane:
◦ anulowanie całości zamówienia
◦ anulowanie zamówienia w części, w której realizacja jest możliwa w wyznaczonym terminie
12. Ceny w Sklepie wyrażone są w złotych.
13. Obowiązują ceny z chwili złożenia zamówienia uwidocznione przy zdjęciu produktu.
14. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie lub niedokładnie podanego przez Klienta adresu dostawy.
IV. DOSTAWY
1. Czas wysyłki zamówienia wynosi do 3 dni roboczych liczone od dnia wpływu zapłaty na konto Sklepu.
2. Koszt dostawy na terenie Polski pokrywa Sklep. Koszt dostawy poza granice Polski zależy od kraju, do którego jest wysyłane zamówienie i jest zawsze wyświetlany podczas składania zamówienia.
3. Przesyłki kurierskie realizuje kurier wybrany przez Sklep w serwisie Furgonetka.pl.
V. FORMY PŁATNOŚCI
1. Sklep umożliwia dokonanie płatności za zamówienie poprzez system Przelewy24 obsługujący następujące formy płatności:
• Przelewy online
• System płatności mobilnych BLIK
• Obsługa kart kredytowych/płatniczych
• Apple Pay
• Google Pay
VI. ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROTY
1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania produktu. Zwracany towar należy odesłać do Sklepu posługując się serwisem pod adresem: https://furgonetka.pl/zwroty/1556e4c8-f514-4a7c-baf7-691e9b6386ad. Klient zwraca otrzymany towar w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z oryginalnymi metkami producenta, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania produktu.
Podstawa prawna: Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) „Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej”.
2. Koszt odesłania towaru do Sklepu ponosi osoba zwracająca. Przesyłki odesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.
3. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jak w pierwotnej transakcji w terminie 7 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki zwrotnej. Koszt odesłania towaru do Sklepu nie podlega zwrotowi.
REKLAMACJE
1. Klient może zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową przesyłając wypełniony formularz reklamacyjny (dostępny na stronie Sklepu w zakładce „Zwrot i Wymiana”) do Działu Obsługi Klienta na adres email: kontakt@bvelo.pl
2. Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go drogą elektroniczną o sposobie jej rozstrzygnięcia.
3. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
4. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep odsyła pełnowartościowy produkt na swój koszt na adres podany przez Klienta.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych Klienta jest BVELO Marta Broniarczyk, ul. Kasprzaka 2A, 15-162 Białystok
2. Dane osobowe podane przez Klienta na stronie bvelo.pl są przetwarzane w celach realizacji umowy sprzedaży oraz za odrębną zgodą mogą być przetwarzane w celach marketingowo-promocyjnych, zgodne z warunkami określonymi w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002r. poz. 926, z późn.zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024)
3. Dane osobowe Klienta są przekazywane firmom kurierskim współpracującym ze Sklepem, poprzez serwis https://furgonetka.pl w celu wysłania produktu do Klienta.
4. Klient może otrzymywać drogą elektroniczną materiały o charakterze marketingowym jeśli wyrazi na to zgodę.
5. Klient może anulować zgodę na otrzymywanie materiałów za pośrednictwem linku dostępnego w treści maila, w zakładce „Moje Konto” na bvelo.pl lub kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.
6. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny aczkolwiek niezbędny dla realizacji zawartej umowy sprzedaży.
7. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych i adresowych oraz ich poprawiania po zalogowaniu się na swoje konto na stronie bvelo.pl (zakładka „Moje konto”).
VIII. POLITYKA PRYWATNOŚCI I POLITYKA PLIKÓW COOKIES
1. Klient akceptując niniejszy regulamin zgadza się na zbieranie i udostępnianie Firmie statystyk swojej obecności i aktywności w Sklepie. Dane są zbierane automatycznie i mogą zostać wykorzystane do analizy aktywności Klientów.
2. W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Sklep korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. cookies). Klient może w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookie może spowodować utrudnienia w korzystaniu z Sklepu bvelo.pl. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookie na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na tym urządzeniu Klienta.
IX. ZMIANY REGULAMINU
1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu ze względu na:
◦ zmiany wynikające z przepisów prawa lub praktyki stosowania prawa,
◦ zmiany w sposobach dokonywania płatności,
◦ zmiany w sposobach realizacji dostaw towarów,
2. Wszelkie zmiany Regulaminu stają się skuteczne z dniem opublikowania ich na stronie bvelo.pl.
3. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu (tj. według postanowień Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia zamówienia).
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego www.bvelo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
2. Firma prowadząca Sklep dokłada wszelkich starań by świadczone usługi w ramach Sklepu Internetowego bvelo.pl były na najwyższym poziomie, jednakże Firma nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu Internetowego bvelo.pl w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu bvelo.pl.
3. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Firma prowadząca Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
4. Indywidualne ustawienia komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.).
5. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176 z późn. zm.) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271 z późn. zm.).7. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego bvelo.pl używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
6. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego a Firmą prowadzącą Sklep rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Firmy.